Chris decay

Hej, vet att det inte blivit något skrivet tidigare idag men min ursäkt är att min Älskade
Adam kom hit efter väldigt lång tid! Var så underbart skönt att träffa honom!

Imorgon firar vi 5 månader ihop med en myskväll samt blir han bjuden på Bio om
min vilja går igenom! Var ett bra tag sedan vi såg film i en Biosalong.

Enda sysslan idag har varit att städa upp i mitt rum, det såg ut som ett bombnedslag..
och såklart vart det musik på högsta volym!

Men nu så måste jag hänga tvätt och ta en macka, skriver mer imorgon. Ha det bra!
Godnatt :)


Dagens Låt
; Chris Decay - Hold tight'






Kommentarer
Postat av: Blom & Hilton

Anorectic chic!

2010-01-07 @ 11:08:54
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: Blom & Hilton

Nej det var bara allmänt om dig :)

2010-01-07 @ 11:39:19
URL: http://fashionmonsters.blogg.se/
Postat av: Adamoo

Hahah älskling, det blev visst jag som bjöd dej på bio ;) <3



fin blogg btw =) innehåll och design <3

2010-01-09 @ 00:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0