En dag som denna





Hej kära läsare!

Det har absolut inte hänt någonting idag, och därför kommer dessa bilder upp som bevis.
Tog några olika kort ut ifrån fönstret på en del av våran gård. Provade olika kontraster m.m
och hoppas det ser bra ut! Jag/ ni kan kalla mig "Amatör" än så länge, men jag tar mig
långsamt frammåt med att lära mig!

Det där med "outfit" bilder går inte så mycket frammåt det häller, har inte tänk på det idag,
samt inte gått utanför huset så min klädsel denna Tisdag är inte den "tjusigaste".

Föresten så är jag Jätte glad att så många går in och läser det jag skriver och jag hoppas
att ni fortsätter följa mig och mina inlägg/ tankar! Det är fortfarande flera som tittar in
på min gamla Blogg, men hoppas att dom hittar hit!

Nej nu så ska jag börja röra mig till Tv;en och se om det är något att titta på,
men ni får ha det så bra så kanske jag skriver senare! Puss

©johannalantz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0